Solk

dimecres, 30 d’octubre del 2013

jhhoiijlkj
Publicat per Sebas Redó a 0:17 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ▼  2013 (1)
    • ▼  d’octubre (1)
      • jhhoiijlkj

Dades personals

La meva foto
Sebas Redó
Cantant i lletrista de Solk, anteriorment de Ghetto, Lonomdelporc i l'Heura. Baixista, letrista i cantant a Amparito Fan Club. Autor dels llibres: Habitante, Grumos en el Barro, Herència, Nus, Palestina el crit del món, i Diario de Alarma. Aquesta és una recopilació blogera d'un seguit de creacions pròpies, dissenys, il.lustracions, música, vídeos, poemes, escrits i grups en que participo.
Visualitza el meu perfil complet
Tema Simple. Amb la tecnologia de Blogger.